Convindria que aquelles empreses que continuïn la seva activitat durant el període que duri l’estat d’alarma, entreguin còpia d’aquest escrit als seu treballadors amb l’objecte de facilitar la seva lliure circulació i evitar possibles sancions.
Així mateix, s’aconsella delimitar la franja horària de la prestació del servei al objecte de garantir la fiabilitat del document i evitar així el possible ús indegut del mateix, contribuint al compliment de l’ ordre de confinament decretada per les autoritats sanitàries.
Enllaç al document
Newsletter Babià
Deixa'ns el correu electrònic i rebràs informació sobre les novetats de Babià Gestoria.
Articles relacionats
Principals novetats en l'àmbit laboral pel 2025
perJudit Espinalt19/03/2025Interès generalSMI (Salari Mínim Interprofessional)
S’incrementa un 4,41% respecte l’any 2024, sent 1.381,34€ mensuals per 12 pagues i 1.184,00€ mensuals per 14 pagues. Pe...Nova obligació per a les empreses: Comunicació CNAE-2025 a la Tresoreria
perLydia Botet Cabrerizo13/03/2025Interès generalEls informem que el Real Decret 10/2025, del 14 de gener, va aprovar la Classificació Nacional d’Activitats Econòmiques 2025 (CNAE-2025), que actualitza l’anterior CNAE-20...
La importància del preavís en la baixa voluntària d'un treballador
perNone04/03/2025LaboralEl preavís és una obligació legal i convencional que regula la finalització de la relació laboral quan és el treballador qui decideix dimitir o no renovar ...